down

Followers

Monday, 5 September 2011

soobb . PERCINTAAN ATAU PERSAHABATAN ?

hi korg semue (!) kalu korang jadi eyra korg nak pilih persahabatan ke pencintaan ? 
kalu pilih percintaan :
i.hubungan dgn kawan comfem akan rengang gile-2 .
ii.nak lagi kalu org yg nak bercinta dgn kite tu bekas kawan kite sndry .
iii.smue akan bertukar jadi lain , pandangan , perasaan . *bnyk lg la .
kalu pilih persahabatan :
i.perasaan kite comfem tergantung .
ii.mesti akan tipu diri sndri .
iii.persahabatan akan jadi tambah baik :)
huaaa sumpah eyra sayang dy . tapi mmbe eyra pon sayang dy .
capital S asal awk ni ramai sgt org sayang .
kenape ? kenape ?
urm sokey la . eyra nak angap awk adik jela .
gile mmg susah nak buat mcm tu .
tapi (!!!)
smue org cakap kawan lg pnting .
so eyra dah amk kptusan yg kite akan kawan buat masa ni .
soobbb gile . tak nak hilang awak la comel .
awk comel sy . so saya tak nak org lain amk :(
urm sokey la. yg pnting iloveyoufuckingdmanmuch COMEL :D

No comments:

Post a Comment