down

Followers

Saturday 13 August 2011

i'm happy now

sygs kau nuie suzana . kite gado pasal budak perempuan tu nape eyh .
urm rase-2 myb sbb perempuan tu gile kot .
saje nak laga-2 kan org nak buruk-2 kan aku kat kwan-2 aku
mule-2 bestfriend aku , then ain , then nuie adik aku pling aku sygs .
kau mmg dengki kat aku kan .
ishh ishh bapak kesian dkat kau fatehah izhar .
jual cerite murah psal aku kat smue org .
kau ta puas hati meh dkat aku la sygs .
jgn nak lari or buat ta nanpak kalu jmpe aku .
tadi kau cerite buruk aku kat nuie kan .
sampai dy sound aku kat fb .
wahh batak sgt kau nie pundek (!)
time-2 bulan puase nie kau nak bg aku naik darah eyh
pehal kau suke care hal aku eyh .
aku pon ta phm la .
btw now aku nak cakap yg aku
DAH BAIK DENGAN DY LA
tade sape da bole buat kami gado .
then tadi sempat jgak belajar pky selendang dgn mkcik nie
susah kot , belik-2 kat kepale .
tapi nanpak okey :D

picture

wahh (!) nanpak gemok kot aku :D

comel mkcik sorg nie

nanpak buruk dlm picture kan , begitu juga kat luar buruk-2
aku heppy dgn care aku .
then se lg kau FATEHAH IZHAR jgn kacau hidup aku la bhaaiiii






No comments:

Post a Comment